חגיגה אילתית: בני אילת גברה 1-3 על בקעת הירדן

החבורה הדרומית והצעירה של גדי כרמלי, ניצלה את הרחקתו של שוער הבקעה ורשמה ניצחון מרשים על אחת מהקבוצות שקשה לנצח בליגה. ינאי דוד העלה את הדרומיים ליתרון, דניאל אלימלך הכפיל ואדם עוזרי סגר עניין. מישל חורי הצליח רק לצמק אבל זה לא הספיק לו מול אילת שיוצאת לפגרה בחיוך

חגיגה אילתית: בני אילת גברה 1-3 על בקעת הירדן

[adrotate group="4"]

המחזור ה-10 בליגה א׳ דרום הפגיש בין בקעת הירדן לבני אילת. המארחת מהבקעה עד כה יכולה להיות מרוצה מפפתיחת העונה שלה, בתקציב מצומצם היא מצליחה להתברג במקום הרביעי בטבלה, כאשר למשחק מול אילת היא הגיעה אחרי ניצחון לבית״ר ת״ בת ים.

מנגד, החבורה הצעירה של גדי כרמלי, שבנויה ברובה על שחקנים צעירים ורעבים מנסה להבטיח את מקומה לעונה נוספת בליגה, הגיעה אחרי תבוסה למכבי הרצליה.

למרות הניצחון המרשים, סיפור המשחק הוא דווקא לא הניצחון של אילת.אלא העובדה שבקעת הירדן הגיעה למפגש מול הקבוצה הדרומית עם שוער אחד בלבד אופק עברי, שלצערם הורחק בדקה החמישית. בקעת הירדן נאלצה להכניס שחקן לעמדת השער ומשם אילת הייתה מספיק חכמה כדי לנצל זאת ולקחת שלוש נקודות חשובות.

שער ההיתרון הגיע בדקה ה-35, ינאי דוד האס של גדי כרמלי העלה את אילת ליתרון. לא חלפו עשר דקות ודניאל אלימלך הכפיל. אדם עוזר סגר עניין במחצית השנייה כאשר כמה דקות אחריו מישל חורי הצליח רק לצמק. אילת יוצאת לפגרה בטעם מתוק ועם 3 נקודות חשובות להמשך דרכה בליגה.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן