ממשיכה לשקוע: טירה רשמה הפסד 2-0 לבני זלפה

הקבוצה מליגה א׳ צפון שנבנתה במטרה לעלות ליגה, ממשיכה להציג יכולת מאכזבת וחוסר יציבות. הפעם רגע לפני הפגרה היא רשמה הפסד 2-0 מאכזב לבני זלפה, כאשר יהב אפריאט הורחק במחצית הראשונה. שידור הלייב של המשחק שהופסק אחרי הגול השני גרר זעם מאוהדי טירה שלא היו מרוצים מהיכולת של קבוצתם

ממשיכה לשקוע: טירה רשמה הפסד 2-0 לבני זלפה

[adrotate group="4"]

המחזור העשירי בליגה א׳ צפון הפגיש בין מ.ס טירה לבני זלפה. טירה, הקבוצה שנבנתה במהלך הקיץ במטרה לעלות ליגה, החתימה את אמיר כהן כמאמן, וסוללה מרשימה של שחקנים במטרה להתמודד בצמרת. אך תוכניות לחוד ותוצאות לחוד.

כהן עזב את הקבוצה אחרי מחזור אחד, ומי שתפס את מקומו על הקווים הוא עוזר המאמן עוואדי שלא מצליח להרים את הקבוצה ולייצר יציבות. מרבית שחקני הרכש של הקבוצה כמו: פיליפ מאנה, סהר ברמי, עדי נמני, סארי חאג יחיא וובה בראון ועוד עזבו את המועדון, וטירה מבוססת גם העונה ברובה על אותם שחקנים שבשנים קודמות לא הצליחו לעלות את הקבוצה ליגה.

אל מולה זלפה, קבוצתו הצנועה של אחמד סבע,שצוברת נקודות ומתקדמת בשקט ומנסה להגיע כמה שיותר גבוה בטבלה. טירה הגיעה למשחק הזה אחרי שלושה מחזורים ללא ניצחון, כאשר במחזור הקודם היא רשמה הפסד מאכזב לכפר כנא, זלפה מצידה הגיעה במצב רוח מרומם אחרי התיקו 3-3 בו היא חזרה למשחק מול שפרעם.

נראה שבטירה אין חדש תחת השמש, כי במחזור הזה מ.ס טירה נחלה הפסד כואב לבני זלפה 2-0, כאשר שחקנה של טירה יהב אפריאט גם הורחק בכרטיס אדום. המשחק ששודר לייב בדף של טירה הופסק לאחר הגול השני. שידור הלייב של המשחק גרר עימו תגובות קשות מצד אוהדי הקבוצה שצפו במשחק בלייב, ועד לסיום השידור מחאת האוהדים שנכחו בקהל נשמעה היטב. האוהדים לא מרוצים מהיכולת של קבוצתם ובצדק.

אם נתייחס למשחק על המגרש בני זלפה של אחמד סבע עשתה בית ספר לכדורגל לשחקניו של המאמן עוואדי שלא ברור האם ימשיך במועדון מהמשולש. יהב אפריאט שחקנה של טירה הורחק אחרי 23 דקות, כאשר על לוח התוצאות פיראס גנאים החלוץ המצוין העלה את זלפה ליתרון 1-0 בדקה ה-30, יתרון מוצדק. עוואדי ערך חילופים במחצית כאשר גם השחקנים שעליהם טירה מתבססת כמו עידו גונן ואליאס ז׳אנה לא הצליחו לעזור לה והוחלפו במחצית.

גם ניר עזריה הציג משחק חלש מאוד ובכלל השחקן נמצא בתקופה חלשה כאשר שמו משתרברב כמועמד להצטרף לקבוצות אחרות בעיקר מליגה א׳ דרום. עוד קודם לכן, הספיק עלא אלדין לעלות את זלפה ל2-0 טירה ולעורר את זעמם של האוהדים.

סביב מועדון הכדורגל מ.ס טירה יש הרבה ציפיות, אבל מה שאנחנו רואים מהקבוצה הוא חוסר בהפקת לקחים משנים קודמות ובעיקר יכולת מאכזבת. כאשר במהלך הפגרה טירה תצטרך לחשב מסלול מחדש לקראת המשך העונה ולעשות התאמות. כשבינתיים היא ממשיכה להתפרק ולשקוע לכיוון תחתית הטבלה.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן