קרדיט: מ.כ ירושלים חוגגת בסיום המשחק

חגיגת שערים: מ.כ ירושלים פירקה את שיכון המזרח 0-7

אחד המשחקים המסקרנים של המחזור האחרון בליגה ב׳ דרום ב׳, הוא המפגש בין שיכון המזרח למ.כ ירושלים. על המגרש הייתה קבוצה אחת וזוהי הקבוצה מהבירה, שיחד עם מאמנה החדש אסי ברוכיאן הצליחה להתאושש מההפסד לנתיבות ולחגוג ניצחון עם מבול של שערים

קרדיט: מ.כ ירושלים חוגגת בסיום המשחק

חגיגת שערים: מ.כ ירושלים פירקה את שיכון המזרח 0-7

[adrotate group="4"]

המחזור ה-12 בליגה ב׳ דרום ב׳ סידר לנו מפגש מסקרן בין שתי קבוצות עם מטרות שונות לגמרי. מצד אחד שיכון המזרח, קבוצה ביתית וצנועה עם תקציב שחקנים קטן, ששרדה לעונה נוספת בליגה ב׳ על חשבונה של ערד שהתפרקה. שיכון בנויה ברובה משחקנים צעירים ורעבים ורוצה לעשות עונה טובה ולשרוד בליגה. היא הגיעה למשחק אחרי תיקו מאופס ומרשים עם נורדיה החזקה.

מן הצד השני, מ.כ ירושלים הגאלקטיקוס מהבירה, שנבנתה במטרה לעלות ליגה אך עדין לא מצליחה לייצר יציבות. במועדון החליטו להחתים את המאמן אסי ברוכיאן, אחיו של שחקן העבר אבירם ברוכיאן להמשך העונה. הקבוצה הגיעה אחרי הפסד מאכזב למכבי עירוני נתיבות ורצתה להתאושש ממנו.

המארחת משיכון המזרח פתחה טוב את המשחק והניעה כדור, מ.כ ירושלים שיחקה בעיקר על כדורים ארוכים ומתפרצות. 16 דקות הספיקו לדור מלכה שחזר מפציעה כדי לנעוץ את הכדור הראשון בשער בנגיחה, עומרי כהן ניצל הרמה נהדרת מהקרן בדקה ה-27 כדי להכפיל.

מכאן היה ברור שיש קבוצה אחת על המגרש וקוראים לה מ.כ ירושלים, וששיכון עלולה לשלם ביוקר על משחק ההגנה שלה והשערים לא איחרו לבוא. לא חלפו חמש דקות וסאן טוריאל גם הצטרף לחגיגה. רגע לפני תום המחצית הראשונה ג׳אמבר באנטגיזה הצעיר והמוכשר סגר עניין עם הרביעי.

שתי הקבוצות ירדו להפסקת המחצית במצב רוח שונה לגמרי, מ.כ ירושלים הייתה מרוצה ממבול השערים ואילו שיכון הייתה צריכה לבצע התאמות. במחצית השנייה הקצב המשיך, שיכון המזרח העמידה לא נכון את השחקנים שלה, ולאורך מרבית המחצית ראינו שני חלוצים בקו ההגנה של מ.כ ירושלים כאשר שיכון מנסה בהבלחות לתקוף במקום לנסות להסתגר כדי ללא לספוג עוד שערים. אך ההתקפה של מ.כ ירושלים הציגה שיתוף פעולה נהדר והשערים לא איחרו לבוא.

בדקה ה-55 כבר ראינו את החמישי במשחק, סאן טוריאל סגר צמד נהדר, שבע דקות לאחר מכן נאור אסרף שנכנס כמחליף הצטרף לחגיגה, ועידן חג׳ג׳ שהכל עובר דרכו במשחק של מ.כ ירושלים סגר עניין עם השביעי במשחק.

מ.כ ירושלים רושמת ניצחון חשוב וגם חגיגה שערים אדירה ומשמעותית ליחס השערים שלה, אך מכאן ממ.כ ירושלים ומאמנה החדש אסי ברוכיאן יצטרכו לנסות ולייצר יציבות ולצמצם את הפער מהצמרת. שיכון המזרח שחולמת על הישארות בליגה, תצטרך להרים את הראש ולהפיק לקחים מהמשחק הזה.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן