מכבי נוג׳ידאת עושה ניצחון גדול על חיים לוי והפועל רעננה

המנהל המקצועי צחי נהרדע בטור מקצועי על כל מה שקורה בליגה א׳ צפון. והפעם צחי החליט לנתח את הניצחון הגדול של מכבי נוג׳ידאת על הגאלקיטוס של הפועל רעננה

מכבי נוג׳ידאת עושה ניצחון גדול על חיים לוי והפועל רעננה

[adrotate group="4"]

מכבי נוג׳ידאת שרק עלתה לליגה א׳ צפון העונה, אירחה את הפועל רעננה שנבנתה במטרה לעלות ליגה יחד עם מאמנם החדש חיים לוי. למרות הבדלי הרמות, עיסא נוג׳ידאת הוביל את קבוצתו לניצחון מרשים על רעננה המדשדשת, כאשר מוחמד רביע (29) ומוחמד סעדי (88) העניקו לנוג׳ידאת שלוש נקודות יקרות.

אם נתייחס למשחק, על המגרש לא הורגש מי העולה הטרייה ומי המועמדת לעלייה. מפתיחת העונה משהו רע קורה ברעננה.לאחר הניצחון בשבוע שעבר היה נראה שרעננה מתחילה פרק חדש עם מאמן חדש, אך רעננה כל העונה רוקדת טנגו, צעד קדימה ושתיים אחורה וככה לא עולים ליגה.

נוג׳ידאת מצידה אוגרת עוד שלוש נקודות יקרות להמשך המסע.רעננה משאירה את חלום העלייה פתוח לכל צמרת הליגה, ולא מצליחה להוציא אמירה אנחנו פה בשביל לעלות.

אם ניקח לדוגמא בעונה הקודמת את עירוני טבריה יחד עם אמיר כהן, הם הוליכו את הטבלה מפתיחת העונה גם אחרי חילופי המאמנים כאשר ההפסד הראשון הגיע רק במחזור 12.העונה רעננה עם השקעה אדירה שווי ערך לטבריה, אך היא לא מצליחה לייצר יציבות והמשכיות.

ברעננה יצטרכו לחשב מסלול מחדש יחד עם המאמן חיים לוי, ולעשות התאמות בסגל לקראת המשך הליגה. אחרת הקבוצה תמשיך לראות את חלום העלייה הולך ומתרחק ממנה.

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן