חזרה לחיים: טמרה גברה 1-3 על מכבי נוג׳ידאת

המחזור ה-9 בליגה א׳ דרום הפגיש בין הקבוצה של פטריסיו סייג לחבורה של עיסא נוג׳ידאת. טמרה רשמה ניצחון בכורה לראשונה מזה תשעה מחזורים משערים של מחמוד חסאן, שער עצמי ושער של נור ביסאן הרכש של טמרה. מוחמד נוג׳ידאת הצליח רק לצמק אבל זה לא הספיק לקבוצתו שתצטרך להפיק לקחים מהמשחק

חזרה לחיים: טמרה גברה 1-3 על מכבי נוג׳ידאת

[adrotate group="4"]

המחזור האחרון הפגיש בין מכבי טמרה למכבי נוג׳ידאת. מצד אחד טמרה שהגיע למשחק כשהיא קבוצה עמוק בתחתית הטבלה, עדין ללא ניצחונות העונה ומתקשה להשתלב בליגה. מן העבר השני, החבורה של עיסא נוג׳ידאת אחד המאמנים הטובים ביותר בליגה א׳ צפון שמצליח להוביל את העולה החדשה לעונה טובה עד כה.

כל כר הדשא ראינו משחק של קבוצה שפתחה טוב את העונה, אך נכנסת לסחרחורת ומגיעה למפגש במצב רוח לא טוב וזו קבוצתו של עיסא נוג׳ידאת המאמן המקומי, כאשר מולו מכבי טמרה של פטריסיו סייג שלא טעמה טעם ניצחון העונה.טמרה הציגה את חלוץ הרכש נור ביסאן, שנחשב לחיזוק מצוין עבור הקבוצה ואף היה שותף לניצחון לאחר שהציג יכולת טובה וכבש שער.

על המגרש ראינו את נוג׳ידאת מפוזרת שמשחקת בעיקר על כדורים ארוכים, תוך ניסיון לעקוץ במתפרצות.טמרה השתדלה להניע כדור כאשר מאחור הבלם הותיק אבודפוס אחראי על הטיפול בכדור , במרכז הקישור חאלד חלאיילה ובהתקפה מיכאל אשכנזי ונור ביסאן.

מחמוד חסאן היה זה שהעלה את טמרה ליתרון כבר בדקה ה-10. נוג׳ידאת הצליחה להשוות אבל אז הגיע שער עצמי אומלל שהעניק שוב יתרון למארחת. הרכש נור ביסאן סגר עניין והמשחק הסתיים בניצחון 1-3 למארחת שזהו ניצחון הבכורה של מכבי טמרה העונה.

לסיכום: התוצאה משקפת את המשחק ובהחלט 3-1 בצדק לטמרה שזוכה בניצחון ראשון העונה. מכאן החבורה של פטריסיו סייג תקווה להישאר במסלול הניצחונות ולשפר את קצב צבירת הנקודות כדי להילחץ מהתחתית הבוערת. מנגד, עיסא נוג׳ידאת הוא מאמן מצוין והוא ידע לעורר את שחקניו מההפסד המאכזב הזה, כאשר עד כה קבוצתו עושה עונה טובה אחרי שרק עלתה ליגה והיא נמצאת בקצב צבירת נקודות טוב.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן