קרדיט: מור שקד שוחרר מקלנסווה (צילום: חמודי זמירו באדיבות קלנסווה)

מוסטפא שיח יוסף ומור שקד שוחררו מקלנסווה שמתכוונת להתחזק

זעזוע בקלנסווה, אחרי ההפסד 3-0 להפועל רעננה בקבוצה של אמיר כהן החליטו לבצע מס׳ שינויים. כאשר היום (שבת) במועדון החליטו לשחרר את השחקנים הבכירים מוסטפא שיח יוסף ומור שקד, שלטענתם לא סיפקו את הסחורה כמצופה מהם. קלנסווה: ״מועדון הפועל קלנסווה מודה לשחקנים מור שקד וסטוף, אנו מאחלים להם בהצלחה״

קרדיט: מור שקד שוחרר מקלנסווה (צילום: חמודי זמירו באדיבות קלנסווה)

מוסטפא שיח יוסף ומור שקד שוחררו מקלנסווה שמתכוונת להתחזק

[adrotate group="4"]

הפועל קלנסווה העולה לליגה א׳ צפון פתחה את העונה הנוכחית עם תוצאות מאכזבות וגם מאמנים מתחלפים, זאת עד להגעתו של המאמן אמיר כהן, שהצליח לייצב את השורות ולשפר את היכולת של הקבוצה שרוצה להבטיח את מקומה לעונה נוספת בליגה.

אתמול (שישי) הקבוצה רשמה הפסד 3-0 מאכזב במשחק מול הפועל רעננה, כאשר לטענתם אנשי קלנסווה הקבוצה קופחה עקב החלטות של צוות השיפוט.

ובכל זאת, במועדון החליטו לבצע זעזוע ולשחרר שני שחקנים בכירים בדמותם של מוסטפא שייח יוסף (שטוף), ומור שקד שאף היה שותף לעליית הליגה של הקבוצה בעונה הקודמת. כאשר לטענת אנשי המועדון השניים לא סיפקו את הסחורה כמצופה מהם.

במועדון מתכוונים להתחזק בשחקנים נוספים אחרי העזיבה של השניים, על מנת להמשיך ולהציג יכולת טובה, לצבור נקודות ולעמוד במטרות.כמו כן, בקלנסווה רוצים לנצל את תקופת הפגרה שמגיעה בקרוב, על מנת לייצב את השורות מחדש ולערוך מעין טרום עונה והכנות לקראת המשך הליגה.

מהפועל קלנסווה נמסר בתגובה: ״מועדון הפועל קלנסווה מודה לשחקנים מור שקד וסטוף , אנו מאחלים להם בהצלחה ואומרים להם תודה גדולה על התקופה שהם היו בהפועל קלנסווה״

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן