יבנה גברה על מ.ס דימונה, חולון וכפר שלם נפרדו בחלוקת נקודות

המחזור ה-9 בליגה א׳ דרום סיפק לנו כמה מפגשים מעניינים כאשר במוקד מכבי יבנה של יוסי זוזוט גברה על מ.ס דימונה, חולון וכפר שלם נפרדו בחלוקת נקודות, הפועל הרצליה משיכה בצמרת עם ניצחון על שמשון ת״א,בקעת הירדן ניצחה את בית״ר ת״א בת ים, מכבי עירוני אשדוד גברה על כסייפה ומרמורק ועירוני מודיעין נפרדו בתיקו

יבנה גברה על מ.ס דימונה, חולון וכפר שלם נפרדו בחלוקת נקודות

[adrotate group="4"]

קרב הצמרת בין מכבי יבנה למ.ס דימונה הסתיים בניצחון  2-0 למקומיים, וזאת אחרי מחצית ראשונה שוויונית בעיקר והחמצות של דימונה. רואי בן בסט וניב מזרחי העניקו יתרון כפול ושלוש נקודות יקרות ליבנה שממשיכה במומנטום החיובי עם ניצחון חמישי ברציפות.

הקבוצה הצהובה מאשדוד הגיעה למפגש מול סייפה עם המאמן החדש צביקה לוי, שרשם ניצחון בכורה כבר במחזור הראשון שלו על הקווים. אור הק העלה את אשדוד ליתרון ואלי אלבז סגר עניין לקראת הסיום.

הקבוצה הלוהטת של ארז בנודיס מהרצליה ממשיכה להוכיח שהיא הקבוצה האיכותית ביותר בליגה עם ניצחון נהדר על שמשון ת״א. המשחק היה חד צדדי ברובו, שמשון ת״א לא הצליחה להתרומם מול הרצליה שכבשה שלושה שערים וגרפה עוד ניצחון חשוב. כבשו לזכותה עמיר אבלס, מולאט גברה ויהב חיו חמו.

ירמיהו חולון רושמת תיקו שני ברציפות הפעם מול כפר שלם שעלתה ליתרון ראשונה משער של שון מלכה על סף הירידה למחצית. אדיר רחמים הצליח להשוות עשר דקות לסיום. גם מרמורק ומודיעין נפרדו בחלוקת נקודות. מודיעין עלתה ליתרון משער של אור יוסף, ובר סויסה הצליח להשוות ולחלץ נקודה עבור קבוצתו האדומה.

הפועל בקעת הירדן ממשיכה להפתיע את הליגה עם ניצחון על בית״ר ת״א בת ים החלשה שממשיכה להיות מרוסקת בתחתית טבלת הליגה. זה לקח שמונים דקות, אבל אז זה הגיע ויאן בנבניסטי הצליח לעלות את הבקעה ליתרון, יוסי סלליך סגר עניין בתוספת הזמן עם השני במשחק.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן