דימונה התאוששה מהפסד בגביע על חשבונה כסייפה, הרצליה גברה על מרמורק

שלושה משחקים שוחקו היום במסגרת המחזור ה-7 בליגה א׳ דרום. דימונה של רומן זולו התאוששה מההפסד לעפולה ופירקה את סייפה עם ארבעה שערים, הרצליה גברה בניצחון חלק על מרמורק, ובית״ר ת״א בת ים חילצה תיקו מעירוני אשדוד. כל הפרטים בסיכום שלפניכם.

דימונה התאוששה מהפסד בגביע על חשבונה כסייפה, הרצליה גברה על מרמורק

[adrotate group="4"]

אוי לעירוני אשדוד שלא מצליחה לנצח את נועלת הטבלה, ויכול להיות שמקרה האלימות כלפי המאמן יוסי חכים, משפיע על המועדון ואנחנו מקווים שיטפלו בנושא. אחרי מחצית ראשונה נטולת שערים ועשר דקות לסיום ליאל כהן הצליח לעלות את הצהובים לאשדוד, אבל אז הגיע ישי בוזורגי ומהר מאוד קבע שוויון. עד לסיום שתי הקבוצות הגיעו למצבים קורצים אך לא השכילו לכבוש ונפרדו בחלוקת נקודות מאכזבת. בית״ר ת״א יכולה להיות מרוצה, עירוני אשדוד פחות.

במשחק נוסף שנערך היום, מ.ס דימונה פירקה את עירוני כסייפה והתאוששה מההדחה בגביע מול עפולה. המשחק היה חד צדדי, דימונה הגיעה ערוכה ומוכנה לקחת נקודות ולנצל את מצב של המארחת שהגיעה ללא השוער רז רחמים שעזב את הקבוצה ומתמודדת עם הרבה בעיות במועדון. עמראן אלקרנוואי כבש שער בכורה, והוסיפו לכבוש עידן נסימוב, גיל חדד ויוסף טוואבה.

המשחק השלישי שנערך במסגרת המחזור השביעי הפגיש בין מרמורק למכבי הרצליה. החבורה של אלעד בראון, הגיע חדה למשחק מול החבורה האטרקטיבית של דוד מרטן שאומנם הציגה יכולת טובה אבל לא השכילה לכבוש. המשחק הסתיים בניצחון מוחץ עם שלושה שערים אותם כבשו עידו אקסבד, יאיר שפונקין ועידן וקנין.

 

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן