מאמן עירוני אשדוד הוכה בסיום המשחק

האלימות במגרשים עלתה שלב גם היום (שישי) , לאחר שהתקיים עוד אירוע מכוער בליגה א׳ בסיום המשחק בין עירוני אשדוד למרמורק. מאמן הקבוצה יוסי חכים, הותקף ע״י אבא של אחד משחקני הקבוצה, זאת ככל הנראה לאור כך שהאבא לא אהב את העובדה שבנו לא שותף מספיק במשחקים. מעירוני אשדוד נמסר: ״עמותת עירוני אשדוד מגנה ומוקיעה אלימות מכל הסוגים במגרשים ומחוצה להם, תמשיך לפעול על מנת להבטיח סביבה בטוחה לכלל אוהבי הענף״

מאמן עירוני אשדוד הוכה בסיום המשחק

[adrotate group="4"]

אירוע אלימות מכוער התקיים היום (שישי) בליגה א׳ דרום, זאת לאחר סיום המשחק בין עירוני אשדוד להפועל מרמורק. ע״פ עדויות שהגיעו לאתר ״דריבל״, אבא של אחד משחקני הקבוצה ניגש למאמן בסיום המשחק סמוך כשהמאמן שהה סמוך לרכבו. עוד נטען כי התלהטו הרוחות ואותו אדם הכה את חכים נמרצות מה שיצא מהומה גדולה ובה היו מעורבים אוהדים שניסו להפריד.

חכים שהה ברכב יחס עם ילדיו, ואחרי המקרה ניגש לקבל טיפול רפואי כאשר הוא מתכוון להגיש תלונה במשטרה ושוקל את המשך דרכו במועדון. מועדון הכדורגל עירוני אשדוד גינה את האירוע.

מעירוני אשדוד נמסר: ״ התייחסות הנהלת הקבוצה לאירוע שהתרחש לאחר סיום המשחק היום: ראשית כל, נדגיש כי לא מדובר באוהדי הקבוצה! הם ביחד עם חברי ההנהלה היו אלו שדאגו להפריד ולהרגיע את הרוחות. האירוע בבדיקה של כל הגורמים הרלוונטיים וצעדים כנגד המעורבים ינקטו בהתאם לתוצאות הבדיקה. בנוסף, תלונה הוגשה בתחנת המשטרה.הטיפול באירוע לא נגמר כאן ואנחנו רואים זאת בחומרה רבה.עמותת עירוני אשדוד מגנה ומוקיעה אלימות מכל הסוגים במגרשים ומחוצה להם, תמשיך לפעול על מנת להבטיח סביבה בטוחה לכלל אוהבי הענף!

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן