בשדרות הייתה פעם מכבי

העיר שדרות לבשה חג אתמול, והרחוב הספורטיבי התכונן לדרבי העירוני בין שתי הקבוצות שמיצגות את העיר מליגה ב׳ דרום ב׳. זהו דרבי היסטורי בעיר שדרות, כאשר מכבי הוותיקה והמרוסקת עמדה נגד המועדון החדש שקיים שנה שניה מ.כ שדרות וקם על שרידיו של הפועל שדרות. המשחק הסתיים בניצחון 3-1 של מ.כ שדרות ולא היינו מתפלאים אם התוצאה הייתה גם גדולה יותר

בשדרות הייתה פעם מכבי

[adrotate group="4"]

המחזור השישי בליגה ב׳ דרום ב׳ הפגיש את שתי הקבוצות השדרותיות לדרבי היסטורי וחגיגי. על המגרש סוללת כוכבי מ.כ שדרות שרק בעונה הקודמת עלתה ליגה, וכבר מכתיבה את הטון בחלק העליון של הטבלה. אל מולה נפלטי מחלקת הנוער של הפועל אשקלון לבושים בבגדי מכבי ציון שדרות, שבעבר הייתה קבוצה גדולה עם תקציב ואוהדים.

מפתיחת המשחק יחסי הכוחות היו ברורים, קבוצה אחת רקדה על המגרש וזוהי מ.כ שדרות של אבי פרץ, והשנייה הייתה עסוקה בלהתגונן. כל מאמציו של שליו אמור שחקן הקישור של מכבי שדרות וגבריאל יאנוב שוערה של שדרות לא הצליחו למנוע מסייאף אלהושאלה להבקיע את הראשון ולהנחית את ההתלהבות של צעירי אשקלון שדרות לקרקע.

מרכז הקישור היה בבעלותו של השחקן הוותיק והמנוסה שי ביטון שעשה כל מה שרצה במרכז השדה. כאשר גם רותם מרום היה דומינטטית מאוד בשורות מ.כ שדרותאך הוא חייב לשדר יותר רוגע ופחות שפת גוף שלילית , זה יתרום להצלחת הקבוצה.

השערים הנוספים לא איחרו לבוא , וגם אלון יופה ורועי אללוף הצטרפו לחגיגה. מכבי שדרות מצידה רק הצליחה לצמד, אבל זה לא הספיקה לה מול החבורה האיכותית של אבי פרץ. תוצאת הסיום 3-1 לא משקפת, ואם היה 8-0 לא היינו מופתעים

לסיכום: ההתחלה של הסוף מהצד של מכבי עירוני שדרות חסרת האמצעים והרבה סימני שאלה סביב עתידה מ.כ שדרות. האם גורלה יהיה כזו כמו מכבי עירוני שדרות שבעבר הייתה קבוצה עם תקציב גדול ושאיפות, או שמה מ.כ שדרות תעשה הישג אדיר ותצליח להעפיל לליגה א’ , הישג שמחכים הרבה זמן אוהדי הכדורגל בעיר שדרות.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן