סיכום המחזור ה-5 דימונה עם ניצחון בכורה על בית״ר ת״א, אילת פירקה את שמשון ת״א

איזה מחזור מטורף היה לנו השבוע בליגה א׳ דרום, וכמו כל שבוע מפתיחת העונה תוצאות מסקרנות, שערים נהדרים וקבוצות שמצליחות להפתיע אותנו. אילת ניצלה את יתרון הביתיות כדי לפרק את שמשון ת״א עם חמישה שערים, צביקה לוי התפטר בסיום. רומן זולו ודימונה עם ניצחון בכורה על חשבונה של בית״ר בת ים, בקעת הירדן ממשיכה להרשים עם ניצחון על עירוני אשדוד וכסייפה גברה שערים. כל הפרטים בסיכום שלפניכם

סיכום המחזור ה-5 דימונה עם ניצחון בכורה על בית״ר ת״א, אילת פירקה את שמשון ת״א

[adrotate group="4"]

אחרי ארבעה מחזורים זה סוף סוף הגיעה, ומ.ס דימונה של רומן זולו פרצה את הסכר והצליחה לקחת שלוש נקודות. ואוי לדימונה שמכוונת לעליית ליגה אם היא לא הייתה רושמת ניצחון על בית״ר ת״א שהיא קבוצה חלשה יחסית עם הגנה חלשה וכמעט ללא התקפה.

אבל יש לה מאמן מצוין בדמותו של ארז בלפר, שידע לייצב את השורות תוך כדי תנועה. דימונה יכולה לנשום מעט אוויר אחרי הניצחון הזה, אבל היא תצטרך להוכיח את עצמה מול עוד קבוצות בליגה. גיל חדד הצטיין עם צמד שערים והמשחק הסתיים בניצחון 4-0 לדימונה.

אילת של גדי כרמלי פירקה את שמשון ת״א שהגיעה לעיר הדרומית 0-5. זה היה ניצחון מוחץ של האילתיים, שמצליחים לנצל את יתרון הביתיות של הקבוצה. בסיום המשחק המאמן של שמשון ת״א , צביקה לוי החליט לקחת אחריות על מצב של הקבוצה והתפטר. בהמשך למשחקים היום עירוני כסייפה גברה 0-2 על מכבי שעריים וזאת אחרי שצמד המאמנים של הקבוצה לא נכח בכל האימונים השבוע ובכל זאת הקבוצה הצליחה להוציא שלוש נקודות יקרות.

זה לא היה היום של דוד מרטן והפועל מרמורק אל מול הפועל כפר שלם , שהצהירה כי היא רוצה לעלות ליגה ותעשה הכל לשם כך. הכפר גברה על מרמורק 0-2 ולקחה עוד שלוש נקודות חשובות להמשך הדרך.  משחק נוסף שהסתיים באותה תוצאה הוא המפגש בין בקעת הירדן למכבי עירוני אשדוד. הבקעה עד כה הפתעת הליגה ממשיכה להרשים עם יכולת טובה וניצחון מוחץ על מכבי עירוני אשדוד, שבנתה את אחד מהסגלים המרשימים בליגה וצריכה לעשות בדק בית.

ירמיהו חולון ושמשון כפר קאסם נפרדו בתיקו 3-3 וחלוקת נקודות. חולון עלתה ליתרון כפול והובילה במשחק, וכפר קאסם הצליחה לחזור ולחלץ תיקו ראינו משחק איכותי מאוד של שתי הקבוצות. במשחק נוסף שנערך היום מכבי יבנה ומכבי הרצליה נפרדו בתיקו 1-1.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן