העולם שייך לצעירים

ליגה א׳ צפון היא ליגה מסקרנת שבכל מחזור מחדש מספקת לנו הרבה מפגשים מעניינים. בכל שבוע, המנהל המקצועי צחי נהרדע יבקר במגרש אחר בליגה הצפונית ויספק לנו את נקודת המבט שלו על הקבוצות. השבוע צחי בחר להתייחס למגמת השחקנים הצעירים בליגה א׳ צפון

העולם שייך לצעירים

[adrotate group="4"]

כשהחלטתי שאני לוקח על עצמי לכתוב טור דעה מקצועית , ידעתי שיש כאלו שיאהבו ויש כאלו שפחות יאהבו.בסופו של דבר, זו דעתי ועל כך אין עוררין.

אז איך אמר צביקה פיק ז”ל העולם שייך לצעירים! בטור הזה אני רוצה להתעמק בסגל השחקנים הקיים במספר קבוצות ליגה א’ צפון וההשיגיות של קבוצות אלו עד כה.

הראשונה הקבוצה מהמקום הראשון של המאמן הישאם זועבי , צעירי כפר כנא קבוצה בלי הרבה שמות , אמנם לחלקם יש ניסיון בליגה א׳ בדרום וגם בצפון אבל הקבוצה תוססת ,משחקת עם המון התלהבות ותשוקה ולא סתם ממוקמת במקום הראשון בלי שמות ובלי הרבה כסף.

נעבור לקבוצה מהמקום השלישי של אסי אלימלך, באקה אל גרבייה, קבוצה שכל כולה טביעת עין ויד של מאמן. בחירה נכונה של צעירים איכותיים לצד עבודה קשה באימונים, ואנחנו מקבלים את הסוס השחור של ליגה א׳ צפון. קבוצה מאוד ממושמעת והסיפור שוב, בלי הרבה כסף ובלי שמות.

משם נסגור את החמישייה של קבוצות צמרת הטבלה עד כה, מכבי נוגידאת של עיסא, קבוצה בלי שמות בכלל , למעט אנואר מוראד, ואפילו אם אני לא טועה גם לא הרבה ניסיון.פשוט שחקנים שרצים ללא הפסקה , אגרסיביות ונחישות

ולעת עתה , הקבוצות שהצהירו עליית ליגה , הפועל רעננה , צעירי טייבה ומ.ס טירה הסתכלו עליהם מלמטה מהמקומות 6 ,7 וטירה במקום העשירי כי כבר אמרנו העולם שייך לצעירים.

צום קל ומועיל לכולם.

חתימה טובה

צחי נהרדע מנהל מקצועי

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן