הילדים של אסי הביכו את הכוכבים של טיטי

ליגה א׳ צפון היא ליגה מסקרנת שבכל מחזור מחדש מספקת לנו הרבה מפגשים מעניינים. בכל שבוע, המנהל המקצועי צחי נהרדע יבקר במגרש אחר בליגה הצפונית ויספק לנו את נקודת המבט שלו על הקבוצות. השבוע צחי נהדרע בחר בדרבי של המשולש, וצפה בטירה ובאקה נפרדות בתיקו מאופס

הילדים של אסי הביכו את הכוכבים של טיטי

[adrotate group="4"]

שעות הצהריים המגרש בבאקה אל גרבייה, מגרש שמשמש מגרש ביתי לגם לטירה וגם לבאקה הפגיש בין הקבוצה שהציבה מטרה וזו עליית ליגה לבין הקבוצה ששכר שחקניה כ 70.000 שקל בחודש. אם נפשט את זה , אז למען הסדר הטוב ארבעה מקבלי שכר בטירה זה כל תקציב השחקנים של קבוצת באקה אל גרבייה.

מפתיחת המשחק על כר הדשא באקה שיחקה ללא רגשי נחיתות. החבורה של אסי אלימלך תקפה, טירה הייתה עסוקה בלהתגונן.

למ.ס טירה יש שחקנים שאמורים לעשות את השינוי על המגרש אבל גם עידו גונן,שלום אדרי, ניר עזריה ,וובה בראון , סהר ברמי והרשימה עוד ארוכה, לא הצליחו במשימה.

אם ננתח את הדברים מקצועית, צריך לנסות ולהבין מה הבעיה המרכזית של טירה. כי על הנייר לקבוצה יש סגל שאמור לספק את הסחורה, בעיקר כשהקבוצה מסמנת לעצמה מטרה לעלות ליגה אבל זה לא קורה.

על פניו, נראה בטירה עדיין לא הפנימו שעבד טיטי לא יכול לקבוע הרכב ולנהל משחק.  כמו כן, כדי לעלות ליגה אי אפשר לשים “בובה” על הקווים ולקחת החלטות מקצועיות.

בכל שנה בטירה חוזרים על אותן טעויות מחדש ואף אחד לא מפיק לקחים. אם עבד טיטי רוצה לנסות ולהתמודד על עלייה, עליו למנות מאמן שמכיר את הליגה, לעלות ליציע ולתת לו לעבוד בשקט.

בצד המקצועי: החמצת המשחק שייכת לבאקה כאשר בדקה ה-76 חלוץ באקה, החמיץ אחד על אחד מול שוער טירה.ושכך נראת מ.ס טירה עדיף למדיה של המועדון לא לשדר לייב בדף הפייסבוק.

המשחק הסתיים בתיקו מאופס וחלוקת נקודות, כאשר באקה הייתה יכולה לקחת שלוש נקודות על חשבונה של טירה. תיקו שכולו ניצחון לבאקה, תיקו שכולו הפסד לטירה.

טיפ מקצועי ממני לעבד טיטי, שחרר את השחקנים עידו גונן וניר עזריה , מה שלא עבד בעבר לא יעבוד בעתיד ובטח לא יוביל את הקבוצה לעלייה. גונן נראה מפוזר,ניר כבד רגליים והתרומה שלהם לקבוצה שואפת לאפס.

מנגד, מגיע שאפו גדול אסי אלימלך, הוכחת שכוכבים יש בשמיים. העמדת גם העונה חבורה של צעירה שלוחמת ,עומדת נכון ומשחקת כדורגל. מבחינתי אתה כבר מאמן הסיבוב.

שנה טובה וחתימה טובה לכולם צחי נהרדע

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן