כפר כנא פירקה את טירה, רעננה ניצחה את מגדל העמק

המחזור השני בליגה א׳ צפון שוחק היום (שישי) וסיפק לנו כמה תוצאות מסקרנות ושערים נהדרים. באקה פירקה את הפועל כפר כנא, טייבה ושפרעם נפרדו בחלוקת נקודות, כפר כנא הביסה את טירה ורעננה ניצחה את מגדל העמק. כל הפרטים בסיכום שלפניכם

כפר כנא פירקה את טירה, רעננה ניצחה את מגדל העמק

המחזור השני בליגה א׳ צפון שוחק היום (שישי) וסיפק לנו כמה תוצאות מסקרנות ושערים נהדרים. באקה פירקה את הפועל כפר כנא, טייבה ושפרעם נפרדו בחלוקת נקודות, כפר כנא הביסה את טירה ורעננה ניצחה את מגדל העמק. כל הפרטים בסיכום שלפניכם
[adrotate group="4"]

צעירי כפר כנא – מועדון ספורט טירה 0-4
אוי למ.ס טירה שפשוט לא לומדת לקח ופותחת עונה בצורה קטסטרופלית. טירה החתימה את אמיר כהן כמאמן , אבל כהן זיהה את הבלאגן והחליט להתפטר כבר במחזור הראשון. היום מול צעירי כפר כנא טירה ביצעה מס׳ שינויים בהרכב שלא הועילו לה והקבוצה של עבד טיטי, הובסה בצורה מבישה מול כפר כנא וספגה ארבעה שערים כשהיא לא מצליחה לכבוש שער זכות. בטירה מדברים על עליית ליגה, אך אם במועדון לא יתנו למאמנים שמגיעים לקבוצה לעבוד בשקט, הקבוצה הזאת תתקשה לייצר הצלחות ותבלה עוד הרבה שנים בליגה א׳ צפון.

הפועל מגדל העמק – הפועל רעננה 4-2
היורדת הטרייה הפועל רעננה נבנתה במטרה לעלות ליגה, אבל הפועל מגדל העמק לא באה לשמש תפאורה ועלתה ליתרון כבר בפתיחת המשחק. רעננה הצליחה להשוות ואף לקבוע מהפך נהדר ולאחר מכן כבשה עוד שני שעריים. מגדל העמק לא ויתרה והצליחה לכבוש שער נוסף, אבל האיכות של רעננה ניצחה במשחק. אליאור סיידר הצטיין עם צמד שערים.

הפועל באקה אל גרבייה – הפועל כפר כנא 1-4
כבר בעונה הקודמת באקה אל גרביה הציגה יכולת טובה והייתה לאחת הקבוצות הטובות בליגה, נראה שהקבוצה צפויה להמשיך באותה מגמה כי במפגש מול הפועל כפר כנא הקבוצה הציגה יכולת טובה וגם רשמה ניצחון נהדר לאחר שכבשה ארבעה שערים. כפר כנא הצליחה להשוות זמנית, אך זה לא הספיק לה במשחק מול החבורה האיכותית של אסי אלימלך.

מכבי אתא- ביאליק – הפועל קלנסוואה 0-1
המארחת הגיעה למשחק אחרי תבוסה במחזור הקודם, ואילו העולה החדשה קלנסווה הגיעה אחרי סאגת עזיבתו של אוהד בוזגלו ומינוי של אורי קרגולה שעמד על הקווים לכאורה למרות שהתעודה שלו לא בתוקף. שער אחד נכבש במשחק אותו כבש מוחמד אבו ראס, שהעניק ניצחון ושלוש נקודות חשובות לקריית אתא ביאליק. קלנסווה עדין לא מצליחה להשתלב בליגה ולקרגולה ממתינה הרבה עבודה.

צעירי טייבה – איחוד שפרעם 1-1
טייבה שנבנתה במטרה לעלות ליגה אירחה את העולה החדשה משפרעם, כאשר האורחת עלתה ליתרון משער מהנקודה הלבנה אותו כבש עלי חטיב. השוער המנוסה של טייבה אסף רז הוחלף במחצית הראשונה וזה השפיע על המשחק של קבוצתו שעדין לא מספיק מוכנה לליגה. למזלה של טייבה ויגאל אנטבי הקבוצה הצליחה לכבוש שער שוויון ולהימנע מהפסד שני ברציפות. לטייבה יש עוד הרבה עבודה אם היא רוצה לדבר על עלייה.

עירוני נשר- הפועל בני זלפה 3-3
שישה שערים במשחק אחד מעידים על כך שהיה משחק תוסס התקפי ועם הרבה עניין. הקבוצה הצעירה מנשר הצליחה לעלות ליתרון כפול, אך מהר מאוד זלפה התעורה והצליחה להשוות. עמוק בתוך תוספת הזמן נשר החזירה את ההיתרון וכמעט רשמה ניצחון, אבל זלפה הוכיחה שהיא קבוצה עיקשת וכבשה את השלישי שלה במשחק.

הפועל כואכב- מכבי נוג׳ידאת 1-1

הפועל בועיינה- מכבי עירוני טמרה 1-1

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן