מרמורק גברה על כפר קאסם, מודיעין חילצה תיקו מכפר שלם

ליגה א׳ דרום יצאה לדרך באופן רשמי עם מס׳ מפגשים מסקרנים. בני אילת חילצה תיקו מול יבנה, מרמורק גברה על שמשון כפר קאסם, דימונה ועירוני אשדוד נפרדו בתיקו מאופס ועירוני מודיעין חילצה תיקו מהכפר. כל הפרטים בסיכום שלפניכם

מרמורק גברה על כפר קאסם, מודיעין חילצה תיקו מכפר שלם

ליגה א׳ דרום יצאה לדרך באופן רשמי עם מס׳ מפגשים מסקרנים. בני אילת חילצה תיקו מול יבנה, מרמורק גברה על שמשון כפר קאסם, דימונה ועירוני אשדוד נפרדו בתיקו מאופס ועירוני מודיעין חילצה תיקו מהכפר. כל הפרטים בסיכום שלפניכם
[adrotate group="4"]

בני אילת- מכבי יבנה 2-2
המשחק הראשון ששוחק במסגרת הליגה, והתקיים אמש אבל גם העניק לנו תוצאה מעניינת לפתיחת העונה. מצד אחד יבנה אחת הקבוצות שצפויות להיות מהמובילות בליגה עם סגל שחקנים מוביל, אל מול השחקנים הצעירים והאנונימים ברובם מאילת. אוהד אדלשטיין וניר שרון העניקו יתרון כפול לאורחת, אבל החבורה של גדי כרמלי לא וויתרה וניצלה את יתרון הביתיות עם חזרה נהדרת למשחק משערים של ארז שיפמן והרכש החדש ינאי דוד.

עירוני מודיעין- הפועל כפר שלם 1-1
העולה הטרייה עירוני מודיעין פתחה את עונתה הראשונה בליגה א׳ מול מי שצפויה להיות אחת מהקבוצות המסקרנות בליגה הפועל כפר שלם. האורחת שרוצה להתמודד גם העונה בצמרת הייתה הראשונה לעלות ליתרון משער של פלג בראון הצעיר שהגיע מהנוער של הוד השרון, אבל לרון יוסף היו תוכניות אחרות. יוסף, כבש שער שוויון ועזר לקבוצתו לחלץ נקודה במחזור הפתיחה.

הפועל מרמורק-מ שמשון כפר קאסם 1-3
החבורה של דוד מרטן הגיעה דרוכה ומוכנה לליגה כדי לפתוח את העונה ברגל ימין עם 3 נקודות יקרות מאוד. מנגד , כפר קאסם של העונה לא מזכירה ולו מעט את קבוצת הגלאקטיקוס מהעונה הקודמת ונראה שבכפר קאסם הפיקו לקחים מהעונה שעברה. מרמורק הייתה הראשונה לעלות ליתרון, כפר קאסם השוותה אבל אז הגיעו עוד שני שערים נוספת של המארחת אחד מהם בפנדל בתוספת הזמן והאוהדים של מרמורק יכולים להיות מרוצים בשבת.

עירוני אשדוד- מ.ס דימונה 0-0
משחק תחת השמש הקופחת הקבוצה הצהובה מאשדוד אירחה את מ.ס דימונה למפגש מסקרן מאוד בין שתי קבוצות שצפויות לתת את הטון בליגה העונה. דימונה הגיעה למשחק עם הרבה ציפיות אחרי שפירקה את כסייפה במסגרת גביע המדינה, דימונה הייתה טובה יותר והחמיצה ממצבים קורצים דודי אלון הציל את אשדוד מספיגת שערים. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, ולמרות שדימונה הציגה יכולת טובה יותר ושמה למטרה לפתוח את העונה ברגיל ימין היא סיימה מול עירוני אשדוד שלא באה לשמש תפאורה בתיקו מאופס. שופט המשחק לא הרגיש טוב כרבע שעה לסיום והוחלף.

עירוני כסייפה- ירמיהו חולון 0-0
שתי הקבוצות הגיעו למחזור הראשון של הליגה והוכיחו לנו שהליגה היא אופרה אחרת מהגביע. כסייפה התפרקה מול דימונה ואילו ירמיהו חולון שלא היה ברור כיצד תראה העונה הפתיעה את כפר שלם. אך בליגה הסיפור היה אחרת לגמרי ושתי הקבוצות נפרדו בתיקו מאופס וחלוקת נקודות. כסייפה קיבלה מעט אוויר לנשימה , אך עדין תצטרך להתחזק לקראת המשך הליגה. חולון נבנתה בצורה שקולה ונכונה ויהיה מעניין לראות כיצד היא תראה העונה.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן